От Националната аматьорска лига по баскетбол сме горди да обявим, че все повече рекламни агенции се обръщат към нас за съдействие при осъществяване на проектите си.
Още преди години стартирахме с тази си дейност (информация по темата може да бъде открита и ТУК), като се радваме, че тя набира все по-сериозна скорост, а с това даваме възможност за изява на участниците в НАЛБ. А също така, разбира се, те подписват и договори с рекламните агенции, което им носи и финансови дивиденти.
Изключително популярна в последно време е рекламата на money+. Тя може да бъде видяна както по телевизията, така и на билбордове в цялата страна, а и на плакати в търговски центрове. Главни роли в нея имат дългогодишните участници в НАЛБ Горан Кошанин и Димитър Борисов.
Друг любопитен проект, който също стана изключително популярен, е този на Виваком. В него пък участват деца от баскетболен клуб Септември. ТУК и ТУК може да видите още 2 кадъра от въпросната реклама.
Тя предизвика много положителни емоции, като такъв е примерът и с реакцията на един от родителите – Апостол Милев – баща на Данаил Милев:
Дани и момчета от БК Септември София в реклама на Виваком. Благодарим на г-н Мартин Механджиев за предоставената възможност за участие в рекламата!
Използваме възможността да благодарим за споменаването и на всички останали участници в различни реклами, които споделят публично за преживяванията си и не пропускат да отчетат приноса на НАЛБ за тях! За нас е удоволствие да бъдем полезни!
Благодарности за доверието на рекламните агенции! Радваме се, че всички остават с изцяло положителни впечатления след работата си с нас и препоръчваните от нас участници в Националната аматьорска лига по баскетбол.