НАЛБ продължава да осигурява телевизионни изяви на участниците

392

От Националната аматьорска лига по баскетбол сме горди да обявим, че все повече рекламни агенции се обръщат към нас за съдействие при осъществяване на проектите си.

Още преди години стартирахме с тази си дейност (информация по темата може да бъде открита и ТУК), като се радваме, че тя набира все по-сериозна скорост, а с това даваме възможност за изява на участниците в НАЛБ. А също така, разбира се, те подписват и договори с рекламните агенции, което им носи и финансови дивиденти.

Изключително популярна в последно време е рекламата на money+. Тя може да бъде видяна както по телевизията, така и на билбордове в цялата страна, а и на плакати в търговски центрове. Главни роли в нея имат дългогодишните участници в НАЛБ Горан Кошанин и Димитър Борисов.

Друг любопитен проект, който също стана изключително популярен, е този на Виваком. В него пък участват деца от баскетболен клуб Септември. ТУК и ТУК може да видите още 2 кадъра от въпросната реклама.

Тя предизвика много положителни емоции, като такъв е примерът и с реакцията на един от родителите – Апостол Милев – баща на Данаил Милев:

Дани и момчета от БК Септември София в реклама на Виваком. Благодарим на г-н Мартин Механджиев за предоставената възможност за участие в рекламата!

Използваме възможността да благодарим за споменаването и на всички останали участници в различни реклами, които споделят публично за преживяванията си и не пропускат да отчетат приноса на НАЛБ за тях! За нас е удоволствие да бъдем полезни!

Благодарности за доверието на рекламните агенции! Радваме се, че всички остават с изцяло положителни впечатления след работата си с нас и препоръчваните от нас участници в Националната аматьорска лига по баскетбол.